آموزش نماز

آثار و برکات نماز

آموزش نماز

آثار و برکات نماز

عواقب سبک شمردن نماز چیست؟

او چون کلاغ بر زمین نوک زد و اگر با چنین نمازی بمیرد به غیر دین من خواهد مرد.
عواقب سبک شمردن نماز چیست؟
سرویس مذهبی افکار نیوز- پیامبر گرامی اسلام(ص) در آخرین لحظات عمر خویش فرمود: از من نیست کسی که نماز را سبک بشمارد و در خواندن آن کوتاهی کند و در حوض کوثر، بر من وارد نشده و شفاعت من به او نخواهد رسید. 

امام صادق (ع) فرمود: چون بنده ای به نماز ایستد و نمازش را سبک و سریع بخواند خداوند به ملائکه اش می فرماید: به بنده ام نگاه نمی کنید، گویا حوائجش را از دیگری می خواهد در حالی که حوائج او به دست من است. 

روزی رسول خدا در مسجد نشسته بود، مردی وارد شد و مشغول نماز گردید و رکوع و سجودش را کامل به جانیاورد. رسول خدا(ص) فرمود: او چون کلاغ بر زمین نوک زد و اگر با چنین نمازی بمیرد به غیر دین من خواهد مرد. 

منبع:عرفان و عبادت،ص۱۹۳.
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد