آموزش نماز

آثار و برکات نماز

آموزش نماز

آثار و برکات نماز

نماز غفیله

نماز غفیله

نماز غفیله

نماز غفیله از نمازهای مستحبی مشهور است که بین نماز مغرب و عشاء خوانده می شود، و وقت آن بنا بر احتیاط پیش از آن است که سرخی طرف مغرب از بین برود، و در رکعت اول آن، بعد از حمد باید بجای سوره این آیه را بخوانند:

«و ذا النون اذ ذهب مغاضبا فظن ان لن نقدر علیه فنادی فی الظلمات ان لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المؤمنین»

و در رکعت دوم بعد از حمد بجای سوره این آیه را بخوانند:

«و عنده مفاتح الغیب لا یعلمها الا هو و یعلم ما فی البر و البحر و ما تسقط من ورقڑ الا یعلمها و لا حبڑ فی ظلمات الارض و لا رطب و لا یابس الا فی کتاب مبین»

و در قنوت آن بگویند: «اللهم انی اسالک بمفاتح الغیب التی لا یعلمها الا انت ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تفعل بی کذا و کذا» و بجای کلمه کذا و کذا حاجتهای خود را بگویند و بعد بگویند:

«اللهم انت ولیّ نعمتی و القادر علی طلبتی تعلم حاجتی فاسالک بحق محمد و آل محمد علیه و علیهم السلام لما قضیتها لی».

 منبع : توضیح المسائل آیت الله العظمی  مدنی تبریزی

نظرات 1 + ارسال نظر
خرید وبمانی چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 00:40

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

موردی نیست
لینکت می کنم شما هم ما رو لینک بفرما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد